Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
nieprzyzwoitewizje.over-blog.com

Nieprzyzwoite wizje

Chyba polubiłam trójkąty. Zastanawiam się, czy nie zaproponować takiej zabawy dwóm z moich utrzymanków. Muszę ich zapytać o zgodę ponieważ wiem, że cenią sobie anonimowość. W głowie rodzą mi się przeróżne wizje na temat tego, co moglibyśmy ze sobą robić.

Kto by w tym układzie dominował, jakie testowalibyśmy pozycje, czym mogłabym ich zaskoczyć… eh… uwielbiam takie dni jak dziś, kiedy mogę puścić wodze fantazji i planować te cudowne chwile. Już zaczynam się ekscytować i czuję tą przeszywającą mnie do szpiku kości falę podniecenia. Powoli schodzę ręką w kierunku mojego brzucha… czuję, że dłużej już nie wytrzymam… buziaki kochani :*.

Chcecie więcej pikantnych historii z mojego życia? Zapraszam na http://sexsponsorki.info/

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article